Marketing, ølfest og jazz
Jernbanen rummer det hele
Tuborgs markedsføring kommer i focus, når Dagbladet Børsen på tirsdag 30. september bringer en artikel med udgangspunkt i interview med Henrik Juul, kreativ direktør på Tuborg-reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners og Mads Friis, marketing direktør hos Carlsberg. Det er ham i den stribede trøje. Foto af optagelsen kom i kassen i torsdags … på et ægte Tuborg værtshus, som de så smukt forklarede. Nå ja … Københavns 3. bedste værtshus … er der andre der har udtalt. Men faktum er, at
Jernbanecafeens Oktuborg-fest-uge … starter søndag 28. september
“Ein Zwei Drei prosit” vil det hedde sig fra morgenstunden. Tjenerne vil alle være i Heidi- eller lederhosen kostumer, udsmykningen uforglemmelig og der vil være gratis saltkringler til alle. Den lækre Tuborg fadøl serveres i værtshusets oktober-fest-krus!
Kl 15 spiller Leif P. og hans Tyroler-drenge det bedste fest musik nord for Alperne. De to foregående år har det bare været SÅ festligt! De spiller også onsdag kl 19.30 og afrunder så ugen den følgende søndag fra kl 15. |